.


best girl

.

 امروز خیلی عصبی ام و بی حصله

چرا؟؟؟

چون ج جسبیده به را!!

چرا همه رو مخه من هستن!؟؟؟

مگه من چی کار کردم !!!

هیچی فقط مظلوم تشریف دارم!!

ول کنیم بابا از غم بیایم بیرون!!!

مگه نه؟!

خوب حالتون چه طور متوره!!

امروز مامی کارنممو گرفت!

خیلی خوب بود !!

درسایی که دوست داشتم 20 شدم!!

از درسایی که متنفر بودم 19 شدم!!

خدارو شکر خوب پیش رفت!!!!!!!!!!

ولی چرا الان نمی تونم برم فیس بوک خدایا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تورو خدا دعا کنید فیس بوک کانکت شه!!!



نظرات شما عزیزان:

behzad
ساعت19:41---4 بهمن 1391
وب قشنگی داری اگه تونستی به قلب یخی منم یه سر بزن منتظرتم: نظرتو راجب وبم بگوDپاسخ: bashe hatman

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 19:20 نويسنده النا| |
i413141_11.gif (242×58)
Design